Главная » Статьи » КАЧЕСТВО » ИЛ РиК Документы

МЗУЯ курсовой медота-2

...

Моделі загального управління якістю (МЗУЯ)

Курсовий проект. Методичні вказівки до виконання

2017 рік, осінь  ВЕРСІЯ № 2 (перша версія - не дійсна)

Зміст

     Вступ

1. Тема курсового проекту

2. Мета та завдання курсової роботи (проекту)

3. Послідовність виконання проекту

4. Загальна структура пояснювальної записки

5. Вимоги до розділів пояснювальної записки (крім тематичних)

    5.1 Призначення

    5.2 Перелік керівних документів

    5.3 Терміни та визначення

    5.4 Результати самоаналізу та поліпшення

    5.5 Інформаційні джерела

 

ВСТУП

У документі наведено мета та завдання курсового проектування з дисципліни, вимоги до структури і змісту розділів пояснювальної записки, рекомендації щодо виконання завдань.

Вимоги до оформлення пояснювальної записки, презентації та доповіді  наведено у http://ruk.at.ua/_ld/3/386___2017_____.pdf .

Форми титульної сторінки наведено  у http://ruk.at.ua/load/bibltotea_formy_smk/bibl_formy_dlja_vsego/kursovoj_forma_titulnyj_list/101-1-0-385

Все, що не охоплено вимогами чи рекомендаціями цього документа, виконується на розгляд автора.

 

1. тема курсового проекту

Загальна тема курсового проекту (КП): «Розробка елементів системи менеджменту якості підприємства».

Кожний автор КП додає умовну назву свого «підприємства» . Наприклад, «Розробка елементів системи менеджменту якості колцентру», або «Розробка елементів системи менеджменту якості фітнес центру» і так далі.

 

2. Мета та завдання курсової роботи (проекту)

2.1 Мета курсової роботи   (егорова)

Метою курсової роботи є демонстрація студентом знань, вмінь та навичок будувати системи менеджменту якості відповідно до вимог TQM, ISO 9001-2015 та іншими положеннями, інструментами, які вивчаються у відповідних дисциплінах.

Формальним результатом виконання КП є:

- пояснювальна записка (ПЗ);

- презентація з публічною доповіддю.

 

2.2 Завдання курсової роботи

1) Побудувати дерево цілей і завдань для обраного «підприємства» (як ієрархічну структуру)

2) Описати зовнішній контекст діяльності підприємства відповідно до вимог ISO 9001

3) Перевірити якість «дерева» за технологією SMART

4) Побудувати контекстну діаграму процесу як функціональної моделі для одної обраної задачі (нульовий рівень декомпозиції)

5) Провести декомпозицію функціональної моделі процесу на 1 рівень

6) Провести самоаналіз виконаної роботи і зробити пропозиції щодо поліпшення

7) Розробити пояснювальну записку та презентацію

 

3. ПОСЛІДОВНІСТЬ ВИКОНАННЯ ПРОЕКТУ

3.1 Обираємо та узгоджуємо з викладачем тему роботи (підприємство будуємо нове або удосконалюємо існуюче)

3.2 Формулюємо кореневу мету нашої діяльності. Визначаємо, для чого вона (мета) потрібна

3.3 Робимо декомпозицію кореневої мети і будуємо ієрархічну діаграму- Дерево цілей. Використовуємо правила декомпозиції та ієрархічної структури:

- частини повинні повністю відображати ціле;

- не повинно бути нічого зайвого.

3.4 Описуємо контекст нашої діяльності за ISO 9000 :

- виявляємо зовнішні та внутрішні обставини  без аналізу;

 -виявляємо зацікавлені сторони.

3.5 З урахування зовнішнього контексту удосконалюємо Дерево і коректуємо контекст. Може бути, що йдемо по цьому колу декілька разів

3.6. Контролюємо правильність декомпозиції мети за вимогами декомпозиції та SMART. І знову йдемо по колу Дерево – Контекст – SMART. Може бути, що йдемо по цьому колу декілька разів

3.7 Обираємо конкретну задачу з дерева і описуємо процес її реалізації

3.8 Будуємо контекстну діаграму процесу як функціональної моделі для обраної задачі (нульовий рівень декомпозиції). Будуємо її відповідно до структурної схеми процесу з ISO 9001-2015. Описуємо усі елементи (вхід, вихід, постачальник, мета і функція процесу і так далі). Контекст (зовнішні умови функціонування) даного процесу є часткою загального контексту підприємства.

3.9 Декомпозуємо (деталізуємо) контекстну діаграму до першого рівняє Розподіляємо загальний контекст по окремим діям процесу. Описуємо кратко кожну дію

3.10 Проводимо самоаналіз. Результатом його є:

- доказ і висновок щодо виконання усіх вимог до проекту (або їх частини)

- перелік недоліків (невідповідностей) проекту,

- пропозиції щодо поліпшення.

3.11 Оформлюємо пояснювальну записку та слайди презентації

3.12 Захищаємо проект

 

4 ЗАГАЛЬНА СТРУКТУРА ПОЯСНЮВАЛЬНОЇ ЗАПИСКИ

- Титульний аркуш та аркуш завдання

- Зміст

 -Призначення (мета, галузь використання)   КУРСОВОГО ПРОЕКТУ

 -Перелік керівних документів

 -Терміни та визначення (за необхідністю)

 -Тематичні розділи (у них розкриваються результати роботи безпосередньо)

- Результати самоаналізу та поліпшення

- Інформаційні джерела (список посилань)

- Додатки (за необхідністю)

 

5 Вимоги до розділів Пояснювальної Записки (крім тематичних)

5.1 Призначення

В загальному випадку цей розділ включає в себе мету та завдання проекту, його призначення для вирішення якийсь проблеми, обмеження діяльності (межі проекту, його контексту).

В даному випадку ми розглядаємо призначення результатів (і процесів) курсового проектування не стільки в контексті студентського навчання, а і в контексті існування підприємства, яке визначено у темі проекту.

Мета курсового проекту, що означена в цьому документі, сформульована в аспекті викладача. Викладач має за мету – надбання та демонстрація студентом знань, вмінь та навичок будувати системи менеджменту якості відповідно до вимог TQM, ISO 9001-2015.

Автор проекту має за мету побудову підприємства, гарантовану якість продукції, вирішенні фінансових проблем і так далі. Він також розуміє, - чому сприяє виконання цієї мети, до чого вона веде, для чого вона призначена.

Для досягнення цієї мети автор проекту формулює для себе (за допомогою викладача і цього документа) завдання, реалізація яких наближує нас до мети (з урахуванням обмежень, контексту).

Примітка. У розділі «3. Послідовність виконання проекту» вказано, що проект починається саме з визначання призначення роботи (мети, завдань, тощо). Саме так воно і є. У тому ж розділі зазначена можливість декілька раз «покрутитися» за циклом Шухардта-Деммінга. Призначення кожного разу може дещо змінюватися. В пояснювальну записку вносимо останню (остаточну) версію.

Мета та завдання повинні бути «вимірюваними». Мати критерії, за котрими при аналізі буде можливість перевірити їх виконання.

 

5.2 Перелік керівних документів

До цього переліку входять нормативні документи, в яких зазначені вимоги до нашої діяльності (безпосередньо до виконання курсової роботи і результатів її виконання).

Ці документи можуть бути кимось призначені або обрані безпосередньо виконавцем в якості керівних необхідно керуватись

У перелік можна внести вимоги до оформлення пояснювальної записки та презентації.

Необхідно внести ISO 9001-2015 та ISO 9000-2015. Бажано оговорити конкретні пункти ISO 9001-2015. Тому, що, вказавши цей стандарт як керівний документ, - ви берете на себе обов’язок виконати усі його вимоги.

Наприклад, як що ви реалізували процес ний підхід по ISO 9001-2015, то наведіть підрозділ 0.3.1. Як що ви описали контекст за вимогами ISO 9001-2015, наведіть підрозділ 4. це буде виглядати так: ISO 9001-2015, п.п. 0.3.1, 4.

Інші документи, книги, статті та електронні ресурси, з яких ви брали інформацію для виконання роботи, наводяться у розділі «Інформаційні джерела».

Бажано робити посилання у інтерактивному вигляді.

Звичайно, при посиланні на стандарт, необхідно навести не тільки його номер, а і повну назву.

Подивитесь, як це зроблено у розділі 2 ISO 9001-2015.

 

5.3 Терміни та визначення

Звичайно, необхідно використовувати терміни у загально прийнятному сенсі. Для цієї роботи терміни повинні відповідати ISO 9000-2015. Подивитесь, як це зроблено у розділі 2 ISO 9001-2015.

Як що використовуються терміни з можливістю різного тлумачення (або якісь незвичайні для наших співробітників), - наведіть їх у цьому розділі.

Наприклад, при розробці підприємства по виготовленню піци, поясніть нам, що таке піца, інгредієнти та інше.

 

5.4 Результати самоаналізу та поліпшення

ISO 9001-2015 у підрозділі 9.3 є рекомендації щодо аналізу (самоаналізу) діяльності (результатів діяльності). Їх декілька.

Ми у курсовому проекту визначмо для себе одну з цілей самоаналізу – виявити, запропонувати можливості (завдання) для поліпшення діяльності (результатів).

Об’єктом самоаналізу оберемо ступень досягнення установлених цілей та завдань курсового проекту.

1) Перед оприлюдненням роботи зробить самоаналіз ступеню досягнення установлених цілей та завдань курсового проекту.

- Усі лі завдання проекту вирішено вірно і в повному обсязі?

- Наведіть приклади вірності та повноти вирішення завдань.

- Записка та слайди відповідають вимогам?

- І таке подібне.

Зробить перелік недоліків (невідповідностей). Не треба приховувати недоліки. Будь яка система має право на помилку. Якість системи визначається реакцією на помилку. Погана система приховує її. Якісна система виявляє недоліки, аналізує їх, визначає причини та пропонує засоби їх усунення.

2) За результатами аналізу запропонуйте можливості (завдання) для поліпшення діяльності (результатів).

Доцільно в межах одного розділу «Результати самоаналізу та поліпшення» зробити два підрозділи: один про самоаналіз, другий – про поліпшення.

 

5.5 Інформаційні джерела

Наводиться перелік використаної літератури. Не включаються керівні документи. Це нормативні документи, закони, книги, статті та електронні ресурси, з яких ви брали інформацію для виконання роботи

Інформація про джерела повинна бути достатньою для їх ідентифікації.

Бажано робити перелік у інтерактивному вигляді.

 

 

 

 

 

Категория: ИЛ РиК Документы | Добавил: Босс (13.11.2017)
Просмотров: 413
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Ответственный: Егоров А.Б |
Дизайн: Гринько А.С. © 2024   
Конструктор сайтов - uCoz